martes, 7 de agosto de 2012

Malenconia

Una noia asseguda en una finestra, la lluna i la nit... 

Al finalitzar aquesta obra, i tornar-la a mirar amb els nous ulls del qui la veu per primer cop, com una obra acabada, vaig adornar-me'n que desprenia aquella malenconia que sempre m'ha captivat de Moon River, la cançó que la preciosa Audrey Hepburn cantava asseguda en una finestra acompanyada de la seva guitarra, a la pel·lícula Esmorzar amb diamants.

Moon River... m'agrada escoltar-la de nou, com en aquesta elegant versió dels The Honey Trees, mentres em perdo en el reflex de la lluna al mar, el silenci de la nit, la llum d'una espema ballant dins d'un fanal i els batecs de l'ànima...





1 comentario:

  1. Hola!
    Mira, demà la lluna d'agost ha de ser especial.
    I la de juliol va ser 'blava' (cada tres anys, per allò de dues llunes durant el mes).
    I buscant imatges vaig i trobo aquesta obra teva.
    I m'ha fet gràcia que et diguis Pilar Mena perquè el meu nom artístic/nick, etc. és Mena Guiga.
    Et vull demanar si -posant la teva autoria-puc usar la imatge al meu face o al linkedin o a twitter per fer-ne escrits que m'inspira.
    Un somriure d'un estiu d'una miríada de 'cuca viu', xafogorosíssim i ple de cels selènics de silencis esplèndids.
    Lídia

    ResponderEliminar