lunes, 13 de agosto de 2012

Infinit


M'agrada retrobar les meves obres en nous espais, que algú ha escollit per elles... dissabte em va passar amb aquesta escultura que habita al restaurant Infinit, com si sempre hi haguès estat, com si els ocres de la pell de la figura femenina i els del sostre de l'Antiga fàbrica rehabilitada amb  molt de gust haguessin sortit de la mateixa paleta.

Sempre he pensat que l'Art, no deixa de ser la manifestació de la sensibilitat d'una persona o un col·lectiu en forma de quelcom capaç d'emocionar-nos o trasvalsar-nos a través dels sentits... la cuina és un art més, un art on hi juguen gairabé tots els sentits: la vista, l'olfacte, el tacte i, és clar, el gust... A l'Infinit de Vilanova practiquen aquest art amb molt d'amor i dedicació, esdevenint una experiència gastrònomica exquisida... 

Ara, una obra meva també us hi espera, junt amb la deliciosa carta i el meravellós tracte que el David, la Vinyet i el seu equip de ben segur us oferiran!!

1 comentario:

  1. Encara no he estat a l'Infinit però ara tinc un motiu més per anar-hi. M'agrada molt la teva faceta d'escultura.
    Un petonàs!

    ResponderEliminar