lunes, 7 de octubre de 2013

Nedant dins meu

Un cop més, he abandonat aquest petit recó de mon que és el meu bloc durant uns mesos. De retorn, us mostro unes imatges d'alguns dibuixos molt allunyats del meu treball habitual. Furgant dins meu per sortir de la meva zona de comfort, del treball més que après, per tornar a començar, redescubrir el dibuix senzill, amb un simple bolígraf i un paper en blanc... mirant, traçant, nedant dins meu...
Aquest preciós video de Grafito Gris m'ha fet pensar com és d'important de vegades,submergir-nos en els recons més adormits de l'ànima per coneixer qui sóm... 

...si me mudan las alas
para caer en los azules silencios
y perderle el miedo a las olas
undir el ruido en el pulso
y latir

by Grafito Gris







1 comentario:

  1. Ahir vaig ser a Sitges i vaig veure els teus dibuixos. Em van impressionar. Són fantàstics. Moltíssimes felicitats.

    ResponderEliminar